Prometheus Informatics

Om u zo goed en zo snel mogelijk van dienst te kunnen zijn, verzoeken wij u om zo veel mogelijk gebruik te maken van onze online SelfServicedesk (https://helpdesk.prometheus.nl) en de feedbackfunctie in onze E-Portal. Wij lichten hieronder toe waarom dit voor u de meest effectieve manier is. 

Gebruik feedbackfunctie in E-Fleet en E-Portal 
De feedbackfunctie is speciaal ontwikkeld om alle relevantie informatie met betrekking tot een incident te verzamelen en aan ons door te geven. Mocht u een incident constateren in E-Fleet of een van onze portal-applicaties, dan verzoeken wij u gebruik te maken van de feedbackfunctie. Hierdoor verschaft u ons de informatie die wij nodig hebben om u zo snel mogelijk verder te helpen. Bovendien genereert de feedbackfunctie direct een call in onze online SelfServicedesk. Hiermee heeft u inzicht in de status van het door u gemelde incident. 

Online SelfServicedesk (https://helpdesk.prometheus.nl
Incidenten met betrekking tot onze E-Mobile Software (VPC) verzoeken wij u te melden via onze online SelfServicedesk. Dit heeft meerdere redenen:

  • Wanneer u een incident bij ons meldt per mail of telefoon, dan maken wij hier een call van aan in onze online SelfServicedesk op basis van uw input. Op deze manier heeft u inzage in de status van uw call. Kort gezegd, het melden per telefoon of mail is minder efficiĆ«nt dan wanneer u het zelf meldt via de SelfServicedesk. Bovendien is een call die door u wordt aangemaakt vollediger dan wanneer onze Servicedeskmedewerkers al tussenpersoon fungeren.
  • Wij monitoren de afhandeling van incidenten via onze online SelfServicedesk. Dit doen wij om onze servicegraad te controleren en te optimaliseren. Zodra u een call aanmeldt via de Selfservicedesk, wordt deze meegenomen in rapportages. Meldt u een incident per mail of telefoon, dan begint die teller pas te lopen zodra wij u mail of telefoontje in de online Servicedesk verwerkt hebben. Wanneer u een incident zelf meldt via de SelfSerivcedesk is de weergave een stuk realistischer. En dat is in uw voordeel.
  • Wanneer onze Servicedeskmedewerkers ontlast worden met het aanmaken van calls in de online SelfServicedesk, betekent dat dat zij u sneller kunnen helpen met uw vraag of probleem. Een win-win voor iedereen. U wilt zo snel mogelijk geholpen zijn, en wij willen dat u zo snel mogelijk geholpen bent.

Mail en telefoon 
Uiteraard kunt u incidenten bij ons melden per mail (helpdesk@prometheus.nl) en telefoon (+31 (0)318 509040). Om u zo goed en zo snel mogelijk te ondersteunen bij incidenten verzoeken wij u het gebruik van mail en telefoon bij het melden van incidenten tot een minimum te beperken en waar mogelijk gebruik te maken van de Online SelfServicedesk en de feedbackfunctie in E-Fleet en de E-Portal. 

Alvast bedankt voor uw medewerking. 
Het Prometheus Servicedeskteam